Hisztimiszti kalandozásai

Élménybeszámolók éttermekről, kávézókról, vendéglátóhelyekről és gasztonómián kívüli élményekről... Pozitív és negatív tapasztalatok, ahogy azt megéltük a párommal... Esetleg konyhai kitérőkkel tarkítva...

Friss topikok

  • szabo.julia: Mi most próbáltuk ki a szabadulós játékok legújabb generációját, a hazavihető küldetést. A LogiKof... (2016.05.31. 21:32) Exithouse - Kasszafúrók

2012.05.02. 01:03 Hisztimiszti

Fiktív Pub - Budapest

Puskin kávézó után mentünk tovább. Én még mindig éhes voltam, ezért nézelődtünk, hol tudnánk enni valamit. Ugyanígy véletlenül bukkantunk rá a Fiktív Pubra a Horánszky utcára befordulva. Bár hetekig ebbe az utcába jártam nyelvtanfolyamra, soha nem mentem el az utca távolabbi sarkáig, így a Fiktív Pub és a mellette lévő többi hely létezéséről sem tudtam.

Kint az utcán ültünk le az árnyékot adó polyva alatt, kellemes szél fújdogált, jólesett megpihenni a nagy melegben.

Hideg kacsamell szeleteket kértem ropogós baguettben, ruccolával (1290Ft), a Párom az éppen akciós Fiktív hamburgerre szavazott, házi zsemlében, hasábburgonyával (1590Ft helyett 1190Ft), mellé 0,5 liter házi limonádét kértünk (450Ft).

A pincérnő itt nem volt olyan "nyomulós", rábeszélős, de ez nem is hiányzott. Ami aranyos volt, hogy azzal indított, hogy "Ja?" - már éppen kezdtem azon gondolkodni, hogy ha német, akkor tudok-e tőle németül rendelni, de szerencsére csak német turistáknak nézett minket. Később rájöttünk, hogy  kb. a város összes német kirándulója ott tartózkodott a környéken, szóval nem csoda, hogy minket is kapásból annak gondolt.

A limonádé hamar megérkezett, majd az én hideg szendvicsem és végül a Párom hamburgere következett - igaz, hogy azt ő eleve később rendelte.

A limonádéval semmi gond nem volt, a szokásos ízt hozta, lime és citromdarabkákkal gazdagítva. A szendvicsem megpillantása viszont kisebb sokkot okozott. A kisebb méretű pirított bagettből a várt kacsamell és rukkola mellett lila hagymaszeletek kandikáltak ki és - valamilyen számomra ismeretlen okból - rengeteg aranymazsola. Együtt az egésznek különleges, édeskés ízvilága volt, és finom is volt, csak kicsit becsapva éreztem magam, mert mazsoláról szó sem volt sehol... Mi lett volna, ha nem szeretem a mazsolát? Bár az is igaz, hogy ha odaírják, hogy aranymazsolával készül, akkor nem rendelem meg és soha nem jöttem volna rá, hogy finom ez a kombináció.

A fiktív hamburger szerencsére nem csak kitaláció volt. De annyira jól nézett ki,mintha nem is igazi lett volna, hanem csak egy reklámfotó. A zsemléje kívülről fényes és szezámmagos volt, oldalt friss salátalevelek, paradicsomszeletek lógtak ki ízlésesen. A marhahús finom és forró volt, egyedül a zsemléje lehetett volna jobban megpirítva belülről és lehetett volna több sült krumpli mellette. De még nekem is ízlett, pedig én nem is szeretem a hamburgert. A kinézete pedig nagyon tetszett.

Képek hamarosan!

Mindez 3070Ft-ba került, ami sehogy se jön ki, ha összeadom az árakat... Vagy valaki elszámolt valamit, vagy szervízdíjat is felszámoltak, nem tudom... Úgy látszik, a hely még utólag is tartogat meglepetéseket.

Összességében az étel jó volt, az ital átlagos. Az árak nekünk kicsit borsosak voltak és a mosdó is lehetett volna tisztább, de aki váratlan meglepetésekre vagy szép és finom hamburgerre vágyik, az keresse fel bátran a helyet.

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: budapest étterem


A bejegyzés trackback címe:

https://hisztimiszti.blog.hu/api/trackback/id/tr54483329

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Fiktív Pub 2012.09.03. 11:30:55

Helyszín: 1088 Bp., Horánszky u. 27. Látogatás: 2012. március 5. 19:00-20:40 > Nagy dilemma volt, hogy a hamburger vagy a folyékony barna kenyér legyen-e a vacsorám?! Adatlap Elérhetőség: +36 20 286 2118 Web: http://fiktivpub.h...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása