Hisztimiszti kalandozásai

Élménybeszámolók éttermekről, kávézókról, vendéglátóhelyekről és gasztonómián kívüli élményekről... Pozitív és negatív tapasztalatok, ahogy azt megéltük a párommal... Esetleg konyhai kitérőkkel tarkítva...

Friss topikok

  • szabo.julia: Mi most próbáltuk ki a szabadulós játékok legújabb generációját, a hazavihető küldetést. A LogiKof... (2016.05.31. 21:32) Exithouse - Kasszafúrók

2013.10.03. 21:32 Hisztimiszti

Király Pizza - Eger

Ideje pótolni az elmúlt hónapok elmaradt bejegyzéseit :) 

Kezdem is a legfrissebbel - tegnap és tegnapelőtt is a Király Pizzát próbáltuk ki a Párommal.

A hely megjelenésében a McDonald's-ot idézi - a falakon lévő képek, az ülőhelyek, a drappos színvilág, a kiadópult... Mindnek "mekis" jellege van, de ez ne riasszon vissza senkit a kipróbálástól, az ételeknél már eltűnik ez a párhuzam :)

A közeli Érsekkertben lévő Bikavér Ünnepnek és a péntek estének köszönhetően a hely tömve volt, kint egyáltalán nem volt hely, mikor fél tíz körül odaértünk és bent is csak két bárszékre tudtunk leülni.

Aznap este csak én ettem - valami gyomorkímélő salátára vágytam, így a sorban állás alatt eldöntöttem, hogy Grillezett csirkemellcsíkokat kérek friss salátaágyon (990 Ft). Végre odaértem a pulthoz és rendelhettem. Csalódottan vettem tudomásul, hogy a salátámra is legalább harminc percet kell várnom, mert már nagyon éhes voltam. Várakozás közben az asztalra kirakott tartóból szerzett Metró újsággal szórakoztattam magam. Sokan dolgoztak bent és láthatóan igyekeztek, mégis valóban fél óra kellett hozzá, hogy megkapjam a kajám.

Akkor már olyan éhes voltam, hogy eszembe se jutott lefényképezni, csak nekiestem. A saláta finoman fűszerezett - kicsit csípős csirkemelldarabokból, friss paradicsomból, paprikából, kígyóuborkából, salátából és lilahagymából állt. Valamilyen öntet nem ártott volna neki - így kissé száraz volt, de szerencsére sok lédús paradicsom volt benne. Egy kis kenyeret kértem hozzá, először azt mondták, hogy nincsen, de végül mégiscsak kerítettek nekem két szelet toast kenyeret, így jobb lett az egész, de pirított kenyérkockákkal lett volna az igazi. Lilahagymából is sok volt a tányéron - az én ízlésemnek túl sok, meg is hagytam egy részét.

Összességében azt kell, hogy mondjam, hogy a saláta kímélő, mégis laktató - de az ár-érték arányon, illetve az összetevők mennyiségén van mit javítani.

Másnap délután visszatértünk kipróbálni a pizzákat is. Most volt hely bőven. Bent túl meleg volt, így kint ültünk le, ott meg a fel-feltámadó szélnek köszönhetően időnként kimondottan hűvös volt.

Én egy Kaliforniát választottam, a Párom pedig Kentucky-t (a 30 cm-s mindkettőből 1150 Ft). Megint körülbelül fél órát kellett várnunk az ételre - bár most nem volt annyi vendég, de személyzet sem.

Íme az én barbeque alapú, csirkemellel, ananásszal, és kaliforniai paprikával megrakott pizzám:

SDC17182.JPG

Az egésznek édeskés jellege volt, mindkettőnknek ízlett, bár valójában nem volt több, mint egy kissé felturbózott Hawaii pizza.

Ez pedig itt a szintén barbeque alappal készült Kentucky pizza, amit csirkemellel, hagymával, baconnel, kígyóuborkával és paradicsommal pakoltak tele:

SDC17184.JPG

Ezen jobban érződtek a zöldségek, amik elnyomták a barbeque alap édeskés ízét és - talán emiatt - nem is volt olyan finom. A tészta mindkét pizza esetében lehetett volna kevésbé ropogós, száraz.

A Király Pizza végeredményben nem okozott csalódást, a pizzák feltétben gazdagok voltak, a tésztájuk sem volt vészesen száraz és árukban is a szokásosat hozzák - most már csak arra lennék kíváncsi, hogy házhoz szállítva is tudják-e tartani ezt a színvonalat...

Szólj hozzá!

Címkék: eger pizza pizzéria


A bejegyzés trackback címe:

https://hisztimiszti.blog.hu/api/trackback/id/tr625404762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása