Hisztimiszti kalandozásai

Élménybeszámolók éttermekről, kávézókról, vendéglátóhelyekről és gasztonómián kívüli élményekről... Pozitív és negatív tapasztalatok, ahogy azt megéltük a párommal... Esetleg konyhai kitérőkkel tarkítva...

Friss topikok

  • szabo.julia: Mi most próbáltuk ki a szabadulós játékok legújabb generációját, a hazavihető küldetést. A LogiKof... (2016.05.31. 21:32) Exithouse - Kasszafúrók

2014.01.29. 20:44 Hisztimiszti

Kalandom a spagettivel

Valahogy sose szerettem a spagettit... Nem jött be sem az iskolai menza bolognai spagettije, sem az otthoni sajtos-tejfölös verzió, ezért ha tehettem, inkább nagy ívben kerültem az egészet.

De ma, munkából hazaérve, rám jött a főzhetnék. Gyorsan előkaptam a fagyasztóból egy adag zöldbablevest, ezzel kipipálva az első fogást, de hosszabb fejtörést okozott, hogy mi legyen a második. Sem a gyorsan kisütött Ripp-Ropp rizzsel, sem a tükörtojás/rántotta/ham & eggs alternatíva nem tűnt túl vonzónak. Eszembe jutott, hogy van viszont egy csomag spagetti, amit azért vettünk meg, mert a Párom szereti, de én már hónapok óta csak tologattam a kamrapolcon...

Körbenéztem a hűtőben és a kamrában, mit lehetne még hasznosítani. Találtam egy csomag szeletelt bacont, egy csomó hagymát és fokhagymát, némi maradék sajtot, pár tojást meg egy kicsi paradicsompüré konzervet. Ezek alapján kezdtem recepteket keresgélni. A paradicsompüré hamar kiesett a rostán, de beugrott, hogy múltkor akciós volt a főzőtejszín, ezért mintha abból is bujkálna még egy valahol. 

Így jutottam el eddig a receptig http://www.nosalty.hu/recept/spagetti-carbonara-5, amit némi változtatással magamévá tettem. Ilyen apróságok, hogy nincs sonka, újhagyma és olívaolaj, vagy hogy a bacon szeletelt és nem lehet kockákra vágni, nem zavartak. Elsőre nem akartam sokat készíteni belőle, meg nem is volt annyi tejszínem, így az összes többi hozzávalóból is a felét vettem és belevágtam.

SDC10370.JPGSDC10368.JPG

A végeredmény nem lett valami fotogén és a bacon java része is az alján bujkál, sőt a spagettihez társuló nem-szeretem érzés miatt először meg se akartam kóstolni... De aztán...

háromszor szedtem belőle, olyan isteni finom lett :)

Lehet, hogy sose leszünk közeli barátok a spagettivel, de ezután nem fogom mindenáron elkerülni, ha szembejön ;)

Szólj hozzá!

Címkék: spagetti otthon


A bejegyzés trackback címe:

https://hisztimiszti.blog.hu/api/trackback/id/tr845788855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása